Tutuklanarak yaklaşık 5 ay cezaevinde kalan ve anoreksiya (yeme bozukluğu) hastalığı nedeniyle tahliye edilen sosyal medya fenomeni Nihal Candan, yaşadıklarını anlatmak üzere Armağan Çağlayan’ın YouTube programına konuk oldu. Candan, cezaevinde yaşadığı zorlu süreci detaylı bir şekilde paylaştı.
“**Halüsinasyon görmeye başladığımda çok iyiydi**” diyen Candan, açlık durumunun kendisine savaş modunda kalabilme gücü verdiğini belirtti. Kendisini hayatta tutanın açlık olduğunu ifade eden Candan, cezaevinde alkol ve uyuşturucu olmamasının kendisi için bir avantaj olduğunu söyledi.
Armağan Çağlayan’ın soruları üzerine evli olduğunu belirten Candan, cezaevinde eşinin kendisini ziyaret ettiğini ancak bazı anksiyete sorunları nedeniyle destek olamadığını dile getirdi. Şu anda Çağlayan Adliyesi’nde staj yaptığını belirten Candan, davasının halen devam ettiğini ve uzun bir süreç olabileceğini vurguladı.
Nihal Candan’ın Armağan Çağlayan’ın programına katılmasının ardından sosyal medyada büyük bir tepki ve tartışma başladı. Candan’ın açıklamalarına karşı “Bu nasıl yüzsüzlük”, “Hâlâ insanların aklıyla dalga geçiyorlar” gibi eleştiri ve yorumlar yapıldı.
Nihal Candan’ın cezaevi deneyimleri ve anoreksiya ile mücadelesi, toplumda geniş yankı uyandırmış ve tartışmalara neden olmaya devam ediyor.
Reklam & İşbirliği: [email protected]